wtorek, 13 grudnia 2016

"Chodzi za mną cień..."



Bardzo psotny jest mój cień,
lubi tańczyć i wygłupiać się.
Bardzo lubi mnie mój cień,
nie odstąpi mnie na dzień.
Myślę czasem o nim, że to
najważniejszy kumpel jest.
Jagoda Ch., 2f

Chodzi za mną cień cały boży dzień.
Wcale się go nie boję, bo w kieszeni mam naboje.
A gdy dzień się kończy, wtedy dzień się ze mną łączy.
Idziemy razem do spania i rano wstajemy bez gadania.
Mateusz P., 2f

Chodzi za mną cień, tato mówi, że to leń.
Babcia dała mu deserek, dziadek zabrał na spacerek.
Mój brat się go trochę boi, więc chowa się kącie w rycerskiej zbroi.
Mama woła- chłopcy, pora spać.
A cień nie chce, woli bez przerwy po ścianach latać.
Karol M., 2f

Chodzi za mną cień całą noc
chyba go zawinę w koc.
On żyć mi nie daje
i zjada całą papaję.
A jak w świetle stanę
to on włazi na ścianę.
Idź sobie cieniu,
Bo Cię uwiążę w kamieniu.
Kajetan D., 2f

Chodzi za mną cień.
Cichuteńko skrada się.
W słoneczny dzień,
Gdy słońce zaświeci,
Każdy ma swój cień-
dorośli i dzieci.
Julia H., 2f

Chodzi za mną cień cały dzień,
zwłaszcza w tą piękną jesień,
Kiedy nudzi mi się strasznie,
to on wciąż czeka kiedy zasnę,
Wtedy budzi się i idzie w wielki świat,
sprawdzić gdzie jest jego straszy brat.
Wojtek P., 2f

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz