czwartek, 8 grudnia 2016

Mój przyjaciel


Moja przyjaciółka ma na imię Maja.
Maja jest koleżeńska, zabawna i miła.
Maja lubi się ze mną bawić i spędzać wolny czas, pociesza mnie, gdy jest mi smutno.
Moja przyjaciółka Maja dotrzymuje zawsze słowa i dochowuje każdej tajemnicy .
Zawsze mogę na nią liczyć.

Amelia B., 3 c
***

Chciałam opowiedzieć o swoich przyjaciółkach, ale opowiem tylko o jednej z nich, to miła i serdeczna kumpela i  jest dobrą uczennicą w naszej klasie, to Amelka, przyjaźnimy się od pierwszej klasy, chociaż, że mam bardzo dużo koleżanek, to Amelka to najlepsza z mojego grona przyjaciół. Cechy Amelii: miła, serdeczna, pomaga innym i jest wspaniałą koleżanką dla wszystkich. Wygląd Amelii: brązowe włosy, piwne oczy i lekko opalona jeszcze po wakacjach. Amelii ubiór to: legginsy lub jeansy, luźna koszulka i sportowe buty. I ukochany zwierzak Amelii to królik, Pan Ząbek i psy, dlatego najbardziej lubię Amelcię.    
Ola K., 3c
***

            Mam wielu przyjaciół, z którymi lubię spędzać czas.
Wśród nich jest Marysia, która zawsze dotrzymuje słowa i za to Ją najbardziej cenię.
Jest wysoka i ma piękne długie włosy, które najczęściej ma uczesane w warkocz lub w koka.
Ubiera się modnie i nosi naszyjnik z napisem „Best friends”.
Bardzo lubię się z Nią bawić w świetlicy, a na przerwach miedzy lekcjami pogawędzić o rozmaitych sprawach.
Do wspólnej zabawy najczęściej zapraszamy Paulinę i Nikolę, z którymi przeważnie gramy w kalambury.
Marysia nie przepada za bieganiem, ale bardzo dobrze radzi sobie z matematyką i ostatnio brała udział w Alfiku Matematycznym.
Jej przysmakiem są batoniki czekoladowe, które czasem przynosi do szkoły i ukradkiem mnie częstuje.
Lubi zwierzęta, a w szczególności swoją pupilkę - kotkę Pusię.
Marysia jest osobą przyjazną wszystkim i cieszę się, że mogę mieć taką przyjaciółkę jak Ona.  
Hania, 3c
***
Mój przyjaciel Janek nie dokucza mi, jest też dla mnie miły. Lubi spędzać ze mną wolny czas. Zawsze dotrzymuje słowa i mogę na nim polegać.
Franek, 3c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz