piątek, 16 stycznia 2015

Wstęp wzbroniony!



Gdy wracałam do domu ze szkoły, zauważyłam, że droga którą zawsze szłam do domu została zamknięta. Powieszono na niej też tablicę z napisem „Wstęp wzbroniony!”. Zaczęłam zastanawiać się, którędy wrócić. Miałam pecha, że nie byłam z mamą. Musiałam szybko myśleć, bo moja mama mogła zacząć się martwić! Na szczęście obok mnie przechodziła sąsiadka, pani Maja Godowska. Podreptałam do niej:
- Dzień dobry, wie pani może gdzie jest teraz droga do bloku numer 14? – spytałam jak gdyby nigdy nic.
Sąsiadka wskazała mi drogę z uśmiechem na ustach. Podziękowałam jej i od razu pobiegłam do domu. Okazało się, że moja mama zapomniała mi powiedzieć o pracach budowlanych…  Ale sprawa się wyjaśniła, a w miejscu, gdzie kiedyś była droga do mojego domu, wybudowano wielki Plac Zabaw! 

Ola, 2b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz