środa, 16 maja 2018

Tajemnica wnętrza ziemi


Pewnego dnia rozmawiałem z moim dziadkiem o tym gdzie pracował jak był młody. Opowiadał mi o pracy górnika głęboko pod ziemią. Zapytałem go, czy wie co się znajduje w środku ziemi. Wtedy on zaczął opowiadać mi historię o świecie, który znajduje się wewnątrz ziemi.
Do podziemnego świata prowadzi tajemne przejście, o którym wiedzieli tylko górnicy pracujący na najniższych chodnikach. W świecie tym wszyscy są dla siebie mili i życzliwi. Nie ma tam wojen i nikt nikomu nie robi krzywdy. Ludzie żyją podobnie do nas. Dzieci chodzą do szkoły a dorośli do pracy. Przyroda jest bardzo zadbana i niezanieczyszczona. Wszyscy korzystają z nowoczesnych technologii. Świat ten jest jednak tylko dla dobrych ludzi. Niektórzy od razu jak tam przybyli to zamieniali się w kamień. Działo się tak dlatego, że mieli złe serca. Mój dziadek był tam kilka razy i nigdy nie zamienił się w kamień. To dlatego, że jest dobrym człowiekiem. Ja też chciałbym trafić do tego świata ale nie wiadomo czy jest jeszcze ktoś kto wie jak tam trafić.
Opowieść dziadka była dal mnie bardzo ciekawa. Fajnie byłoby żyć w nowoczesnym świecie, gdzie wszyscy są dobrzy.

Jakub P., 3h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz