środa, 6 grudnia 2017

W moim zamku



          Mój zamek leży daleko stąd na wielkiej granitowej skale obok smoczej jamy. W jamie mieszka przyjazny zielony smok z czerwonym brzuchem. Zieje on różowym ogniem, w którym mogę piec kiełbaski. Przyjaźnie się z nim, a gdy jest zły mogę go przekupić kiełbaską. Za zamkiem jest jezioro, obok którego jest pole ziemniaków. Te ziemniaki osiągają średnice 30 cm. Bardzo lubię tam chodzić, żeby popływać z moim smokiem Grunwaldem, a potem jemy frytki, które Grunwald upiecze na ogniu.
Dookoła zamku jest fosa, gdzie Grunwald może się pluskać kiedy jest ciepło. Raz w roku mój zamek unosi się w powietrze i możemy polecieć z Grunwaldem na wakacje i nie musimy szukać hotelu, gdzie można przyjechać ze zwierzętami. Mój zamek jest wielki i pozłacany. Ma 10 wieżyczek z łucznikami, więc żaden wróg nas nie zaatakuje. Żeby wejść do zamku trzeba wypowiedzieć zaklęcie i wtedy wysuwa się most. Mogą do niego wejść tylko dzieci. to bardzo duży zamek i mieści 151 komnat. Nie gubię się, bo mam ducha- nawigatora, który mnie oprowadza po zamku. Moją ulubioną komnatą jest komnata komputerowa. Można w niej grać w Minecrafta przez cały dzień i noc. W każdą sobotę urządzam tu turnieje komputerowe. Zapraszam tu wielu kolegów i koleżanki. Każdy dostaje poziom na swoim komputerze, który musi pokonać. Wygrywa ten kto zdobędzie najwięcej kryształków. Po grze wszyscy idziemy z Grunwaldem nad jezioro na pieczenie kiełbasek. Moi znajomi lubią mojego smoka i go głaszczą, dlatego Grunwald bardzo lubi soboty. Nagrodą za wygrany turniej jest lot na smoku.
            Kończę już swoją historię, bo jest sobota i czekam na przyjaciół. Za dwie godziny zaczynamy turniej, a potem zabawę z moim smokiem Grunwaldem.

Kajetan, 3f

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz